ucoglanannesi evet hafiflemeye başladıktan sonra kafasına da atodermden sürmeye başladık. Ben doktora götürdüm o da böyle söyledi, bide zeytinyağı asidik kalır ayçiçek yağı kullan demişti bize ama biz hiç yağla uğraşmadık. Dediğim gibi isterseniz mustelenaın konak setine bi bakım doktorumuz da kullanabilirsin demişti. Ama siz yine de bi gösterin doktora