Arkadaşlar oğlum 2 ay 10 günlük kafasında konak vardı temizledim birkaç kez ancak tekrarladı içinden akıntı da geliyor kafası sarı kabuk oldu hep. Acaba egzama mı bu aranızda bilen var mı? Aşı için aile hekimine gittim soda ile karbonat karıştırıp pamukla temizle dedi deneyen var mı acaba?