simseklivekalpli ben sadece zeytin salatalık yiyorum gerçekten başka bir şeye tahammülüm yok kızım olmasa kahvaltı falan hazırlamam aşırı sıcak. Kızıma da haşlanmış yumurta, omlet, melemen, sucuklu yumurta gibi bunları yapıyorum gerisi zaten zeytin karpuz salatalık vs oluyur