Metiner geçen sene bi otele gitmistim orda arkadasim calisiyordu. Senin gibi 20 li yaşlarda bi kiz 1 aylik bebegini ince şal ile sirtina bağlamiş , oda temizlikleri yapiyordu. Belki yarim saat gozumu alamadım o kizdan. Bende kadin miyim bee dedim, o ladar takdir ettim ki. Şu platfirmada yuzlerce post okudum inan tek sen ben degilmisiz. Yuzde 90 cogumuz desteksiz ve yalniziz.o annene de yaziklar olsun. Hadi benim annem vefat etti bebege bakacak kimse yok . Bi de senin ki yasiyor . Sen demeden o bebege canini dişine takıp bakmali , hadi kziim sen çalis ben bebegi büyüturüm kuzum demeliydi. Intihar gibi kendine zorbalik yapma cikar aklindan . Bu kotu gunler su gibi akıp gececek. Bi gun cok rahatlayacaksin , ama sana zor gununde destek olmayanlari da sakın unutma.