Merhabalar ben boşandım 7 aylık bir bebeğim var aile yle aram çok iyi değil 2 ay oldu mesela eşyalarım hala boşette öyle düşünün nasıl çalışabilirim ne yapabilirim çekişmeli boşanma sürüyor bu arada nasıl çocukla beraber çalışabilirim fikir almak istiyorum