Ikicocukluhayat Kuubra çift yönlü olduğu için quinny zapp extra 2 yi tercih ettim. çok memnunum. Şimdilik oto koltuğu ile kullanıyorum
PamukEcem Merve Valla kızım 7bucuk aylık puset olana sığıyor hala diğeri büyük diye bazen alıyorum. Kuzenimin oğlu 20 aylık o da sığıyor. Bugüne kadar hiç sallanma falan olmadan kullandık ama herkesin memnuniyeti farklı demek ki .
Merve PamukEcem aslında arabadan ne beklediğinize bağlı dediğiniz gibi. Ben sadece bana bakarak gitsin istiyorum
shyu bogurtlen tam kodunu inan bende bilmiyorum internetten çıkıyor ama yazınca lüx diye de geçiyor bazen