Merve Kuubra size dönük gittiğinde tekerleklerin büyük olanı önde kalmıyor mu. Dümdüz zaten gidiyor ama dönerken arabanın etrafında tur atıyoruz. 2 arkadaş almıştık farklı yerlerden aynı sorunu yaşıyoruz. Acaba sizinki travel sistem mi ? Pusetsiz olan
Kuubra Merve pusetsiz travel sanırım çok incelemedim alırken, etrafında dönmüyorum arabanın kullanışı da rahat aslında 🤷♀️
Ikicocukluhayat Kuubra çift yönlü olduğu için quinny zapp extra 2 yi tercih ettim. çok memnunum. Şimdilik oto koltuğu ile kullanıyorum
SukranUras Merve kaç aylık bebeğin bilmiyorum ama biraz büyüdükçe etrafı izlemeyi tercih ediyolar aslında 🌸
Merve SukranUras 7 aylık. Sürekli arkaya dönüp bana bakıyor 😂 kalabalık şehir burası bende her an göreyim istiyorum 🤗
SukranUras Merve ben de öyleydim 😄 7 8 aylık olana kadar travel kullandık sonra baktım olacak gibi değil baston pusete geçtik ikimiz de rahatladık şu an 2 yaşında ve arkasına bile yaslanmıyo etrafa bakıcam diye hatta konuşurlen yüzüme bile bakmıyo 😂
Mires Merve Kraft eva plus kullanıyorum çift yönlü çok kaliteli bir araba çok memnunum tavsiye ederim
Merve PamukEcem çok tereddütlerm var bu arabayla ilgili. 1 yaştan sonra sığamaz diyenler var. Giderken çok sallanıyor diyenler var
Mete_moms Matmazell_ anladım canım bende 2. Kattayım ama merdivenlerde bırakabiliyorum o yüzden sıkıntı olmamıştı bana
PamukEcem Merve Valla kızım 7bucuk aylık puset olana sığıyor hala diğeri büyük diye bazen alıyorum. Kuzenimin oğlu 20 aylık o da sığıyor. Bugüne kadar hiç sallanma falan olmadan kullandık ama herkesin memnuniyeti farklı demek ki .