elizanehir myangelson bende şimdi gözüküyor 1500 tl ayın 31i gözüküyor yani şimdi heray yatacak mı bu para
kayra0223 elizanehir siz hangi ayda doğum yaptınız bende Mayıs’ta yaptım sadece 1500 gözüküyor 31 temmuzda geriye yönelikte verilmeyecek mi acaba
cigdem12345 Ya kizlar bende başvuru yaptım da ama başvurum iki kere alındı yanlisikla sknti olur mu acaba
prensannesi15 Nisan ayında doğum yaptım sadece temmuz ödemesi gözüküyor bilen varmı mayıs haziran neden gözükmüyor