yusufaslaninannesi esay22 144 arayın sorun benim ertesi gün hemen onaylandı bu ayda yattı para 3. Çocuk benim de 5000 yatmış 6 temmuzda doğum yaptım ben
esay22 yusufaslaninannesi kaç defa aradim il onayı bekliyo beklemeniz lazim diyip başka birsey demiyo benim kizim 4. Ayına girdi
anne27_ aslymom HALK BANKASINA YATIYOR UCRET HANGİ TARİHTE CEKERSEN PARANİ OBUR AYDA O TARİHDE GTMELİSİN DİELİMKİ 25 İNDE CEKTİN PARANİ OBUR AYİN 25 İNDEN SONRA CEKEBİLİRSİN .
yusufaslaninannesi esay22 çok saçma ya neye göre onaylıyorlar siz ilk öğretmenim ailem uygulamasından bakıyor musunuz
esay22 yusufaslaninannesi evet incelemede diyo verecekleri 2 kuruş oysa onu bile delirterek yapiyorlar
kayzenn yusufaslaninannesi benimde yatmış da tek seferlik alacam 144 ü aradım mesaj gelecek dedi bankaya gitmeli miyim bilmiyorum özel arabam da yok bebegimle gitmek zorundayım boşuna gitmek istemiyorum
Niyesordunbucevabi kayzenn hayır gitmeyin mesaj gelmesini bekleyin veya burda parayı çeken birini okursanız öyle gidin
yusufaslaninannesi kayzenn gitmeyin mesaj gelmesini bekleyin ayın 29. Yatacak gözüküyor mesaj gelmese de ben gideceğim eğer alabilirsem yazarım sizde ona göre gidersiniz
ipickot24 Hfzanne1 ya bu ne zaman doğum yaparsak yapalım geçerli mi benim haberim yoktu bir buçuk yıl oldu mesela
psar ONAEA diger çocuklarım 2013-2017 dogumlu 3. çocuk 2025. Diger çocuklarınızın doğum yilina bakmıyorlar çocuk sayısı ve son doğan çocuğunuz 2025 doğumlu olduğu sürece 5 bin veriyorlar. Benim hesabıma yatmış düzenli ödeme olarak gözüküyor.
ftmylm Hfzanne1 İlk öğretmenim ailem uygulaması var o uygulamayı telefonunuza indirin oradan bütün bu konuyla alakalı bilgileri takip edebilirsiniz