Hfzanne1 Ben 2. Doğumumu haziranın 2 sinde yaptım başvuru yaptım başvurunuz onaylandı diyor paranın yatıp yatmadığını nerden öğrenebilirim
maviummu19 Hfzanne1 ilk öğretmenim ailem uygulamasından çocuklarım bölmesinden ödeme listesi kızmımdam öğrenebilirsiniz tarih tarih yatan paralar yazıyor
ipickot24 Hfzanne1 ya bu ne zaman doğum yaparsak yapalım geçerli mi benim haberim yoktu bir buçuk yıl oldu mesela
islam58 İlke öğretmenim ailem uygulamasını indirip gerekli olan bilgiler giriliyor sonra çocukla bölümü var oraya basınca ödeme oluşturulduysa gözüküyor yatmadıysa gözükmez bende 1 mayısta doğum yaptım başvurum onaylanmıştı dün baktım yatmış 2 ay birden
yusufaslaninannesi aslymom hayır 2025 de doğan her çocuk için verilir 1. Çocuksa 5 bin tek sefer 2. Çocuksa 1500 her ay 3. Çocuksa 5000 veriliyor her ay. İlk öğretmenim ailem uygulamasını indirip başvuruyorsunuz onaylanıyor hemen diğer ay yatıyor
anne27_ aslymom HALK BANKASINA YATIYOR UCRET HANGİ TARİHTE CEKERSEN PARANİ OBUR AYDA O TARİHDE GTMELİSİN DİELİMKİ 25 İNDE CEKTİN PARANİ OBUR AYİN 25 İNDEN SONRA CEKEBİLİRSİN .
hmya2125 yusufaslaninannesi Bende 1 ağustos ta doğum yaptım hemen o haftada başvuru yaptımm ne zaman onaylanır ve para yatar bilginiz var mı
esay22 yusufaslaninannesi benim 4. Cocuk mayis 25 doğum yaptim haziranda başvuru yapabildim hala incelemede diyo
ONAEA hepyerdeyizz bende 2022 ve 2024 te yaptım iki doğum yararlanamıyorum sanırım 2025 ten sonra doğanlar için mi geçerli sadece öyle duymuştum
miran69_ ONAEA evet 2025ten sonra doğan çocuklar için geçerli size sadece eski sistemdeki 300 yada 400 dye biliyorum öyle Bi para yatar cekmediyseniz e devletten PTT üzerinden adıma yatan para dye girin bı bakın eğer geçen sene doğumdan sonra cekmediyseniz
hepyerdeyizz ONAEA evet 2025 den sonra doğan bebekler için geçerli yani olursa üçüncü çocuk olursa eğer 5 bin her ay son çocuk 5 yaşına gelene kadar alicaksin
psar ONAEA diger çocuklarım 2013-2017 dogumlu 3. çocuk 2025. Diger çocuklarınızın doğum yilina bakmıyorlar çocuk sayısı ve son doğan çocuğunuz 2025 doğumlu olduğu sürece 5 bin veriyorlar. Benim hesabıma yatmış düzenli ödeme olarak gözüküyor.
yusufaslaninannesi hmya2125 ilk öğretmenim ailem uygulamasından başvuru sonucuna bakın onaylandıysa yazıyor benim ertesi gün onaylanmıştı bu ay da yatmış
kayzenn yusufaslaninannesi benimde yatmış da tek seferlik alacam 144 ü aradım mesaj gelecek dedi bankaya gitmeli miyim bilmiyorum özel arabam da yok bebegimle gitmek zorundayım boşuna gitmek istemiyorum
yusufaslaninannesi esay22 144 arayın sorun benim ertesi gün hemen onaylandı bu ayda yattı para 3. Çocuk benim de 5000 yatmış 6 temmuzda doğum yaptım ben