kitapsever_ canım her bebeğin kilo alımı gelişimi farklı aynı iki kardes bile birbirinden o kadar bağımsız ki. Kızım 7 ay 6 günlük. 6 bucuk aylıkken falan 8 kg çıktı bıyuda 65 cm di. Doğum kilomuz 2.930 boyuda 49 cm di. Gayet güzel gelişimi diyolar her gittiğinizde artık yavaşladık bikaç aydır kilo alımı vs. Şöyle söyleyim. Arkadasımın oğlu bizden 3 ay küçük yani şuan 4 aylık. Kilosu benim kızımla aynı 8 kilo hatta boyu bizden uzun 70 cm. 4 aylık bebek benim 7 aylık kızımından daha uzun benimki daha minyon oldugu için bacaklar falan daha tombik ama aynı kiloları. Hani takma stres yapma ben yapacak olsam 3 ay küçük oğlan mesela kafama takarm. O bebek mamayla besleniyo. Benim kızım anne sütüyle besleniyo hiç mama kullanmadık. Şu son bikaç günü saymassak ek gıdayı seviyor gelişimimiz güzel ince kalın motor becerilerimiz vs. Kiloyu takmayın artık cok hareketliler havalar cok sıcak dün mesela sadece tek öğün yemek yedi oda öğlen yani. Diş dönemleri de geldi artık. Hiç kilo almasalar bile normal