kitapsever_ Bebeğim şuan 8 ay 19 günlük 16 Mayıs’ta hastanede kilosu 8400 çıktı 11 temmuz 8960 bugün tekrardan aynı kilo doktorlar kilo almıyor diyor ama neden olabilir çok kafaya takmaya basladim
yatinzibarineww kitapsever_ benim oglumda ucay ayni kiloda kalmisti sonra yavas yavas almaya basladi eger sagligi yerindeyse dert etmwyin hwr ay kilo alicaklar diye birsey yok geliaimi ayina gore iyi deilse ebeler zaten seni yonlendoriyorlar bwnce fazla skinti yapmayin
Minikprenses_1 kitapsever_ doğum kilosu kaçtı şuan ortalamanın içinde değil mi bebeğiniz? Gayet iyi kilosu masallah Her ay kilo alacak diye birşey yok yani diş çıkarıyorlar hareketleniyorlar ortalamanın altında ise sıkıntılı
kitapsever_ huda1903 aslında bugün aile hekimii doktoru da öyle söyledi ama yinede de kilo alımı durmuş postu kimseyle kiyaslamak için açmadım bu arada sadece çok takıyorum annemlerde normal diyor bilemiyorum
huda1903 kitapsever_ havalar çok sıcak sürekli terliyorlar ve benim bebeğim çok hareketli diş çıkartıyor iştahı kesildi yani bişeyler oluyo mutlaka kıyaslama için değil zaten son 4 5 aydır benimkide az az alıyor ne yaparsam yapayım az alıyor
kitapsever_ yatinzibarineww öyle mi dersin cnm çocuk doktoru da izlenimi getir ona göre kilo aldırıcı bişi yazarım dedi ama bilemedm
yatinzibarineww kitapsever_ benim bebegim o aylar surekli ishal oluyordu buna bagli kilo alimi durmustu ayina gorede iyi oldugu icin ebe oyle birsey demedi doktorumuzda demedi ki kilolu bir bebekte deildi zaten sizin doktorunuz ne oneriyorsa onu yapin tabiki ben basimdan geceni soyledim
Perii0 Mama ya da anne sütü ağırlıklı besleniyosa ek gıdayı yeterince alamıyorsa da kilo alımı yavaş ya da aynı kalır canım
kitapsever_ Perii0 mamayla hep beslendi ek gidada genellikle yoğurt pekmez yumurta ekmek fln veriyorum muz bide başka bişi yok
Dgrzglsnn_ kitapsever_ Hiç takma kafana canım insan takıyor tabiki kendimden biliyorum kimseye de bebeğinin kilosu kaç diye soramıyor kıyaslama yapılıyor diye ama benim bebeğimin de kilo alımı yavaş 12 aylık 7900 kg doğum kilosu 2.5 du Boyu da 73 cm Dr. Lar bana da diyor ama bebeğim minyon yapacak birşey yok
kitapsever_ Dgrzglsnn_ evet bazıları genetik olabiliyor benimki de sanki kısa ama bilemiyorum canm oncelik sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil ne yapalım
kitapsever_ yatinzibarineww anladım cnm doktorda fazla zayıf demedi sadece kilo almamış dedi bakalm gidince tekrar sorayim
kitapsever_ huda1903 evet benimde daha dış çıkarmadı huysuz bide emeklemeye başladı hiç durmuyor inşallah sonradan almaya başlar ya
Pamukhanim_ kitapsever_ benim kızımda 6. Ay kontrolünden 9. Ay kontrolüne sadece 300 gr almış doktor normal diş çıkarıyor hareketli emekleme dönemi dedi