sry46 bana çok önceden vermişti doktor. Aşı olduğunda ateşi çıkarsa fitil daha etkili diye. 6 aylık bebeğe de kullanılabilir. Eczaneye falan da sorarsınız. Ama tanıdığınız veya takipli olduğunuz bi doktorunuz varsa sorup öyle kullanın. Ben doktorumuza sordum calpol ve fitil var diye ilk önce calpol verdim ateşi düştü fakat sonra tekrar çıktı. Sonrasında fitil verdim ateşi yine çıktı ama bu sefer daha uzun süre çıkmadı ateşi.