sry46 merhaba 2 gundur benim de kizim atesli. İlk gun 38.0 le baslayip 39’1 e kadar cikti. Atesi disinda mizmizligi disinda mama yememe, idrar yapmama, ya da bir yerinin agridigina dair bir semptomu yoktu. Doktorumuz 4 er saat arayla calpol vermemizi tavsiye etti. Kizim 5 aylik 7,250 kilosu 3,5 ml calpol veriyorum ben kilosunun yarisi olacak sekilde. İlk gece yukseldiginde koltuk altina ilik bez de koyduk dun daha iyiydi bugun 37,8 gibi takip ediyorum surekli.