babyisleeping aysenur1205 bebekte huzursuzluk ağlama vs yoksa sizde beslediğinizden eminseniz normal ter yolu ile atıyordur sıcaklarda çiş sayısı azalır
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan aysenur1205 benim bebeğim de 8 aylık su içirmeme rağmen çok az yapıyor havalardan galiba
senasyali aysenur1205 Bugün nasıl bebeğinizin çişi benimki yine gece yapmadı sabah uyanınca yaptı bu saate kadarda 4 bez aldım hala tedirginim aşırı terliyor
aysenur1205 senasyali benimde aynı gece hiç yapmamış bende 3 kere aldım yarın doktora götürmeyi düşünüyorum
senasyali aysenur1205 Benim yarın götürmem çok zor ama cumartesi götürmeyi düşünüyorum. Bingildak çökük değil genel hali iyi ama aşırı terliyor işte. Tedirgin oluyorum enfeksiyon felan olmasın diye
ozgeee03 senasyali nasık giydiriyorsunuz oda çok önemli çok terleyecek şekilde giydirmemek gerekiyor. Bide bir iki damla su verin gerçekten havalar çok sıcak onunla alakalı doktorlarda diyor terle atıyor diye normal diye
senasyali ozgeee03 Sadece zibin oluyor uzerinde. Su da veriyorum iki üç çay kaşığı ama benim anlamadığım kısım bu iki üç çay kaşığı bir gün içinde mi verilmeli yoksa her beslenme sonrası mı? Siz nasıl veriyorsunuz
ozgeee03 senasyali ben günde iki üç çay kaşığı veriyorum fazla da vermek istemiyorum oda yeterli olur her beslenme sonrası fazla olabilir sabah öğlen akşam şeklinde verilebilir bence
senasyali aysenur1205 Evet çok iyi olur enfeksiyon felan olmasında Allah korusun. Emmesi nasıl bebeğinizin. Mama takviyesi mi yapsam dedim sütüm yetmiyorsa
aysenur1205 senasyali sıcaktan dolayı da emmiyor maalesef uykulu olduğu zaman veriyorum emmediği zamanlar mama veriyorum