aysenur1205 Kızlar 2,5 aylık bebeğim hem anne sütü hemde mamayla besleniyor içiyor ama çişli bez sayısı çok az gece hele sabaha kadar hiç yapmıyor sıcaktan dolayı mı acaba normal mi yoksa çok kafaya taktım
esar3142561 aysenur1205 ben bugun doktora sordum hava sıcak terle atıyor dedi idrar tahlilde aldılar bişey cıkmadı
songulmira aysenur1205 ben çok kafaya taktım o üzüntüyü biliyorum kesinlikle takma 2 3 kere dr gittim hem kan hem idrar verirdim bişey çıkmadı sadece sıcaktan dedi gerçekten de öyle çünkü serin yerde olunca 1 2 gün hemen fark ediyor üzülme sıcaktan bu, ne kadar çevremde bebekli varsa hepsinde aynı sorun
babyisleeping aysenur1205 bebekte huzursuzluk ağlama vs yoksa sizde beslediğinizden eminseniz normal ter yolu ile atıyordur sıcaklarda çiş sayısı azalır
senasyali Ayyy az önce aynı postu açtım normalde 6-8 arası bez değiştirirdim iki gündür çok azaldı çok tedirgin oldum. Sabah bezini bir açtım her sabah dolu olan bez bu sabah kupkuru ama sanırım normal çünkü aşırı terliyor yavrum . Benim bebeğimde iki buçuk aylık
aysenur1205 senasyali kalbimiz birmiş evet geceleri hiç yapmıyorlar ilk çocuk bide ister istemez tedirgin oluyorum😁
ozgeee03 senasyali nasık giydiriyorsunuz oda çok önemli çok terleyecek şekilde giydirmemek gerekiyor. Bide bir iki damla su verin gerçekten havalar çok sıcak onunla alakalı doktorlarda diyor terle atıyor diye normal diye
elif2112yigit senasyali ay ayni şeyi yaşıyorum 2.5 aylık erkek bebek bugün neredeyse hiç idrar yapmadı çok kafama taktim ama evimizde klima yok oda sicakligimiz 40 dereceyi buluyor bebegim çok terliyor
fyztt Galiba şu sıra herkes aynı sorunu yaşıyor bendeki kırmızılık kristaller bezle bitişinde oluyormuş normalmıiş
yunussemre fyztt 3.5 aylık turunculuk oluyo bezden iki haftadır doktor normal diyo ama bu kadar uzun süre olması
aysenur1205 fyztt bizim de 2 gün öyle oldu gündüz değil de sabah uyandığında bezinde hafif pembe renk vardı bende doktora gösterdim beslenemediğinden oluyor dedi halbuki mama ve anne sütü içiyor ama kullandığım mama sanki kilo aldırmıyor bebeğim zayıf geliyor gözüme başkalarının bebeklerine bakarak
mucizemgelsin61 5 buçuk aylığız aynı durumdayım özellikle şurda birkaç gündür çok az yapıyor bezi saatlerce duruyor bakıyorum minicik işemiş daha bugün ablama söyledim bu çocuk çiş yapmıyor niye diye acaba
fyztt @yunussemre benimde 15 gün oldu çok tedirgin oluyorum ama normal herhalde ki herkes aynı sorunu yaşıyor terör yolu ile atıyorlar herhalde