Bir tatli kaşığı yulaf, bi tatlı kaşığı buğday ruşeymi bi çay kaşığı ırmik, bi tane kabuğu soyulmuş hurma, bi tane gün kurusu, 5-6 tane dut kurusu bi cezveye üzerini biraz gececek kadar da su koyup kısık ateşte pişiriyorum biraz piştikten sonra ceviz badem fındık(cam rendede rendelenmiş veya robottan çekilmiş) ve çay kaşığınin ucuyla tercin koyuyorum pişiriyorum başka bir tabağa çeyrek elma ve iki tane bisküvi ufaliyorum, diğerleri pişince elma ve biskuvinin üzerine döküp çatalla biraz ezip soğutup veriyorum hem çok seviyor hem de tam bi bomba oluyor çok da severek yiyor maşallah. 8-9 arası yedirip yatırıyorum 3-4 gibi uyanıp (alışkanlıktan) biraz emip geri uyuyor. Mama kullanmıyoruz.