Mayisbebesi ZeynepEceninAnnesii benimki ilk disini 3 gün önce tam 9 ay 2 günlükken çıkardı canm.geç değil.7 ay
Mayisbebesi seymaa66 tetagil öneririm tamamen doğal.ve yan etkisi yok.cok rahatlatıyor dişi patlatıyor.hemen
Valiva ZeynepEceninAnnesii bizim dişimiz yaşından sonra çıktı daha erken olabilir her bebek aynı olmuyor
Minikkuslar ZeynepEceninAnnesii bence de normal kabul edebilirsin canım 😊 Ben de erken dis cikarmisim babaları da ama onlar halaya cektiler 😊😊