ZeynepEceninAnnesii Kızlar, kızım 7 aylık ama hala ilk dişi çıkmadı. Ağrısı huysuzluğu salyası çok fazla. Üst damakları şişti sanırım ilk dişimiz üstten çıkacak ama hala görünmedi. Var mı bizim gibi ilk dişini geç çıkaran ?
Minikkuslar ZeynepEceninAnnesii canım ben varımmm. Benim ikizlerimden biri 10 aylıkken digeri 11 aylıkken cikardi 😅
ZeynepEceninAnnesii Minikkuslar o zaman normal kabul ediyorum bu durumu 🙈😅 bende ilk dişimi 8. Ayımda çıkarmışım 😅 sabırla bekliyorum 🥰😅
ZeynepEceninAnnesii Ademinee doktora sormadım canımm eğer öyle diyorsa normaldir o zaman. Hayırlısıyla çıkarsalar da rahat etseler düzenimiz çok bozuldu artık ağrıdan uyuyamıyo yavrum 😔
ZeynepEceninAnnesii Betul055 bekliyorum bende canımm sağlıklı sıhhatli hayırlı zamanda çıksın inşallah ☺️
Ebrs ZeynepEceninAnnesii oglum su an 9 aylik, 10 gun oluyi dişi cikali. Acele etme canim yani bazi bebeklerin zamanlari fark edebiliyor
ZeynepEceninAnnesii Cennetinsusu sağol canımm cevabın için , içim rahatladı 🌸 sağlıkları yerinde olsun da, bekleriz ☺️
ZeynepEceninAnnesii Parasetamoll 4-5 aylarda çıkaranlar da var o yüzden geç dedim, her bebek farklı tabi kii ama genel olarak sordum öyle.
2Prens_annesi_ ZeynepEceninAnnesii benim büyük oglum 8 9 aylıkken cıkardı ve kucuk oglum 6 buucuk aylıkkencıkardi cocuktan cocuga degisiyor
Minikkuslar ZeynepEceninAnnesii bence de normal kabul edebilirsin canım 😊 Ben de erken dis cikarmisim babaları da ama onlar halaya cektiler 😊😊
Raniniii ZeynepEceninAnnesii her bebegin gelisimi farklıdır ins agrisiz bir sekilde cikarir zamanla çıkaracaktır korkmayin
seymaa66 ZeynepEceninAnnesii aynı durum bizde de var Oğlum 7 aylık salya ısırma huysuzluk ne arasan var ama diş yok üst damapiğı şişmiş altta da beyaz bişeyler var hepbşrlikte çıkaçaklar galiba 😔
Mayisbebesi seymaa66 tetagil öneririm tamamen doğal.ve yan etkisi yok.cok rahatlatıyor dişi patlatıyor.hemen