bernaydiii evet bıraktık silikon ucu. 28 gün civarı kullanmış olduk. Uçlarını kesmeme gerek kalmadı. Şöyle bıraktık biz, ilk başta silikon uç ile tutturup hemen çektim direkt meme ucunu tutmaya devam etti. Tabii ki ilk denemede başarılı olamadık, ağladı vs. Ama pes etmedim sürekli denedim. Silikon uç olmadan da direkt memeyi teklif edip tutturmaya çalıştım. İki günümüzü aldı bu şekilde. İki günde bırakmış olduk yani 🙏 sabırlı olmak gerekiyor. Bebeğiniz ilk başlarda ağlayabilir ağlayınca zorlamamak gerekiyormuş tekrar silikon ucu vermek gerekiyormuş meme reddi olmasın diye. Sürekli deneyerek bebeğinizin sakin olduğu anları takip ederek yapabilirsiniz