duam_liya2024 bende 2,3 ay emer bırakır diyordum. burda cok okudum sütün miktarını etkiliyor verimli ememiyor diye ama dediğim gibi 2 yaşına kadar emdi. zor oldu malesef ıslanınca kayıyordu falan cok zorda kalırsam günde 1 kere mama veriyordum . elimle silikon ucuda tutuyordum C şeklinde zamanla alıştım onu kullanmaya