TwinadoMom bende bunu denedim bende cok sık teklif ettim çünkü doktorum öyle demişti ama bebeğim cok sıkıldı bende yaptım birazcik tabi ama kendi de icmiyor maalesef sizin yöntemi de denedim 3 3.5 saat bekliyorum icirmeye calisiyorum ıcmiyor uykusunda vermeye calisiyorum uyku saatine denk geliyorsa yine 20 30 iciyor bırakıyorum. Ama yine aynı şeyi yapıyor. İnşallah duzelir diye her gun dua ediyorum. Bebeğiniz kac kilo suan ve gunde kac cc iciyor