Kartanesi26_ ek gıdadan umutluyum belki ek gıdayı sever diyorum tadımdayız şuan 5 ay 10 günlük başladık. 5 yaşındaki kızım mesela dediğim gibi sadece emmesi vardı ama emzik gibi yani süt çekmiyordu sütüm de çok yoktu zaten. Ek gıdayı bir hevesle yiyordu ki alamadığı bütün kiloları 1 yaşına kadar aldı tombiş bir bebek oldu herşey yiyordu. Biberon tutmayan çocuk ne neticesi. Böyle iyi örnekler de var moralinizi bozmayın pozitif düşünün evet çok haklısınız karamsar olmakla cidden bende zorluyorum olumlu düşünmeye çabalıyorum