bebekgoktug çok zor alıştı. Oğlumda duyu hassasiyeti var. Şuan 2. Paketi yarıladık ona rağmen arada yemek istemiyor. 1.paketin yarısı da çöp oldu😅 arkadaşlarına verdim bize geldiği zaman. Ondan sonra yemeye başladı 🤗🤗🤗 çocuklar balık şekeri dedi ondan beri yiyor. Ama hiç yemeyecek sandım. Mesela dün yemek istemedi. Biraz ağzında tutup öğürerek getirdi