bebekgoktug Selam hanımlar oğlum 26 aylık 13 kilo 89 cm. Uzun zamandır aynı kiloda bu yaşlarda duruyor mu kilo alımı her zamanki gibi yemesi ama kilo aynı evet bebeklikteki gibi almayacak ama uzun zamandıe hiç almayımca kafama takıldı
Kuzucukumsu bebekgoktug ben de aynı durumdayım kafama takılıyor son günlerde senede 2 kilo almalıymış benimki çok uzun süredir 13te takılmış durumda hele şu an bi hasta oldu tüm iştah gitti
Tuuggccee bebekgoktug bende merak edıyorm bogazımız cok guzel ama cok hareketlıyız 24 aylıgız 12 küsür cııktık sankı hep aynı gıbı o yemeler hareketten gıdıyor galıba 😀
yagmurpoyrazcan bebekgoktug bizde 26 aylığız 14.5 15 arasında gidip geliyor üstüne çıkmadı daha. Çok hareketliler yedikleri vücutta kalmıyor ki
Rwerdst bebekgoktug 24 ay 8 günlük 82.5 cm 11350 gr 🫠 bizim 6.aydan beri geri geliyor kilo boy. 11.350 de zorla yani hiç 11 i görebileceğimizi sanmıyordum 😂😂
bebekgoktug Kuzucukumsu bende çok takıyorum yani çok hareketli evet ama niye almıyor anlamıyorum çocuğu hergün tartıyordum bi ara
bebekgoktug Tuuggccee ya bizde aynı hiç oturmaz bazen diyorum bende o kadar hareket etsem bende de olmaz kilo diye 🤣 bebekliğinde çok iyiydi bir yasından sonra yavasladı ne zaman başladı yürümeye durdu 🤣
bebekgoktug yagmurpoyrazcan sizinki iyi Maşallah üst sınır zaten 15 felan diye biliyorum dediğiniz gibi çok hareketliler boyu ne kadar bebişinizin
Tuuggccee bebekgoktug bızımde aynı sekıl bence hareketli olduklaro ıcın saglıklı olsunlarda onemlş degi kılo tabı cokta kılolu olmasın zateb😆
yagmurpoyrazcan bebekgoktug en son babası götürdü sağlık ocağına da 90 92 aralığında bir şey demişti net hatırlamıyorum açıkçası yalan olmasın yani. Memeyi bıraktıktan sonra daha çok yemeye başladı onun faydası oldu bizde de
bebekgoktug yagmurpoyrazcan biz de bıraktıktan sonra biraz fark etti ama aynı kiloda kaldık bakalım :)
yagmurpoyrazcan bebekgoktug çok hareketliler bence o sebepten yediklerini hemen eritiyorlar. Benim oğluma şuan kayınvalidem bakıyor o sebepten çok dışarı çıkmıyorlar ondan evde ne kadar hareket edebilirse o kadar ediyor ama ben evdeyken 3 ay öncesine kadar günde 2 defa çıkarıyordum o zaman daha yavaştı kilo alımı
bebekgoktug Rwerdst yok miller diye bir markanın yagını almayı düşünüyorum geçen gün bagısıklgına felan baktırdım çok iyi dedi doktor ek bişeye gerek yok dedi ama siz faydasını gördünüz mü
Rwerdst bebekgoktug möllers 2 yaş için fazla canım. Ben easy fish oil multi kullanıyorum. Doktorum 2günde 1 ver dedi ama biz her gün tüketiyoruz ağlıyor balık şekeri diye😂
bebekgoktug Rwerdst ahahah sevdi demekki bende sizinkinden deniyim o zaman doktor kontrolünü götürdügümde soruyum tekrar :)