alpaslanmom_ bizimde geceleri turuncu değil ama sap sarı ve çok az bi idrar oluyor, gündüzleride çok az oluyor bezde idrar. benim bebeğimde aşırı terleyen bi bebek doktor normal demişti. Bu ay bizimde kilo alımımız düştü her ay 1 kg alıyordu üçüncü ayın sonlarında 8120 gramdı dördüncü ayın sonuna geldik 8700 olmuş