Kızlar bebeğimin bezinde ürat kristali mevcut ama her bezde turuncu görüyorum neyse dün üroloji nefroloji hepsi baktı böbreklerinde büyüme yok taş yok idrar yollarında enfeksiyon yok tahlil temiz kum yok hiçbir sıkıntı yok , çok terliyor bol bol emzir dedi ek gıdaya tadımlık başladığımız için suda alıyor ama bez neden azaldı ?? Günde 3 bez anca çıkıyor moralim bozuluyor :(
Bide dün önce sağlık ocağına gitmiştik bebeğim 4 aylıkken 8 kiloydu 5.ayına girdi 8300 çıktı ve sağlık ocağındaki doktor az sınırda dedi nasıl yani dedim bebeklerin haftada 400 gram alması lazım dedi , ama 5 aylık dedim bu çocuk nasıl alsın ki ? olsun 400 gram alması lazım mama başlayın dedi ben mi yanlış biliyorum 5. Ayına girmiş çocuk haftalık 400 gram nasıl alsın ?