burcak15 bence sizinde sütünğz vardır çünkü bende aynı sizin yaşadıgınız ieyleri yaşıyodum çocugum ağlar susmazdı sağdığımda süt gelmezdi hep okuyorum mesela sağılan sütle bebeğin emdiği aynı değilmiş bebek daha fazla süt çekermiş sğz emzirdiköe zaten sütünğz gelmeye devam etcek eğer bebeğiniz çok ağlıyorsa fazla süt verdiğiniz için gaz oluyodur emzik vermeyi deneyin ama mamayı ilk aşamada çok yükseltmeyin önceliğiniz anne sütü olsun