burcak15 kaşıktakini de emiyor o öyle bakın siz :)) bilmiyorum benim ilk doktorum da mama da mama mama da mama diyen bi doktordu. 5 gr az aldı diye mamayı artırın her beslenme sonrası verin ne kadar içerse verin falan diyodu öyle 1-2 kere de değil. Mama düşmanı değilim ama öncelik ve ilk denenmesi gereken anne sütü bana göre bu doktor da bunu yapmadığı için başka doktora gittim. O doktor her annenin sütü ekstrem durumlar dışında bebeğine yeter dedi, bi deneme yapalım 1 hafta hiç mama vermeyelim aşırı huysuzlanırsa 1-2 kere verirsin, sonra gel kilosuna bakalım dedi. Gayet de iyi almıştı mamasız da, kestik tamamen. O yüzden sordum