Gunesnil_23 perla_ Ben ne begendiysem o beğenmedi o ne beğendi ise ben beğenmedim şimdi de Nil ismine taktı ilk kızımın ismini ben koydum bunu ben koyacam diyor 🤣
[silindi] Gunesnil_23 aaa hayırlı olsun prensesimizz canım benim çok erkek hissetmiştim ben neyi hissetsem tersi oluyo 😂😂 ben eğer kızım olsaydı Parla ismini koyucaktım çok beğeniyorum ne koyarsan koy ama hayatı boyunca parlasın ışıldasın inşallah canım 🥳
Orenda_ Gunesnil_23 Çok iyi😍💕 Dün parkeler yapıldı bugün merdiven mermerlerinin yapımı için arayacak eşim sonra mutfak dolabı 🥲 Bitiyor gibi hissediyorum 🤭
bebekdeniz Gunesnil_23 Çok sevindim, her annenin bir kızı olmalı hele birde burada ki postları görünce gelinim olacağı için üzülüyorum 🥹 Şifa ismini beğeniyorum ❤️
Hemdem__ Gunesnil_23 Hayırlı olsun canım ne kadar şanslısın 2 prensesin olacak 🥰🥰Sağlıkla kucağına al inşallah 🙏