Merhaba benim oglum simdi 23 aylik hemen hemen bir aydir bitirdim emzirmeyi. Surecimiz ben ramazanin ilk gunu gunduz kestim ondan once olabildigince emzirme araligini uzattim bazen uyku oncesi karnini iyice doyurup yatiriyordum ki emmek istemsin. Buna ragmen cok zorlandi cok agladi hep oyalayack seyler soyleyip sakinlestirdim. Gecen ay da memlekete gittim artik 22 aylikti orda da gece 3 defa emzirirken ikiye düşürdüm sonra iki uc gun emip yatacagi zaman cisi geldi emmeden tuvalete gittik tuvaletten cikardigimda simdi gidip yatagina girip yatiyorsun sutunu ictin cisini yaptin hemen uyuyorsun bi kac gunde oyle devam ettik. En son bugun artık emzirmycem dedim yatarken bi parca seker verdim al sana şeker süt yok dedim gece de oyle yaptim iki uc gun öyle ilerledi sonra bir iki gun kriz yasadik sonra da alıştı. Ama canimdan can gitti buna dayanmak zorundayiz. Alismasi icin biraz da aglamasi gerekiyor en sevdikleri seyi elinde aliyoruz biraz sabir her iki taraf icin de. Sabirlar diliyorum…