[silindi] oğlum 14 aylıkken emzirmeyi sonlandırdım. Geceleri asla uyumuyordur yarım saatte bir, saat başı uyanıyordu emmek için ve psikolojim iyice bozulmuştu gün içerisinde enerjim yetersiz kalıyordu yorgunluktan… Bir sabah uyandım ve artık emzirmeyeceğim dedim. Memeyi istediğinde meme bitti yok dedim, her seferinde oyaladım yeri geldi ağladı bende onunla birlikte ağladım fakat siz ne kadar kararlı olursanız onlarda o kadar kısa zamanda kabulleniyorlar. İlk 2 günümüz çok zor geçti gece uyandığında özellikle ağlama krizleri tuttu babası dışarı dahi çıkardı omuzunda uyuttu getirdi. 5-6 gün içerisinde tamamen alıştı çünkü asla geri adım atmadım zor da olsa dayandım göstermedim ve vermedim hiçbir şekilde. Sonrasında yemek yemesi düzeldi gece uykuları uzadı 😍 Sizi yıpratan bir süreçse eğer emzirmek yaşında ya da yaşından sonrası bıraktırmak çok da erken sayılmaz. Her bebek bir olmuyor bende isterdim 2 yaşa kadar emzirmeyi fakat emzirme yüzünden ne yemeği vardı ne uykusu. Hele ki uzun uyku gelişim için faydalıyken. Kim ne derse desin 14.ay da sonlandırdım pişman değilim şu anda 1 aylık kızım var kızımıda 14.ayda emzirmeden kesicem