GizmofizmoE şaşırdım ben çünkü hemşiremiz sarılık 12. Gün pik yapar ( en yüksek noktaya ulaşır) sonra da yavaşça düşer beslenmeyle demişti. Doymuyorsa bu zamana kadar farkedilmedi mi sarılığı? İnş çıktıktan sonra emzirin sonra az az mama verin dr söyler zaten. 2.ayı da beklemeden 10 günde bir kg kontrolüne götürün