papatya09_
Nisan ayında bebeğim doğduktan sonra kimiigini çıkarıp e devlet uzerinden başvurdum. 1 ay için de onay geliyor. Sonra ilk öğretmenim ailem uygulamasında gözüküyor ödemeler oradan takip ediyoruz her ay. Normalde her ayın 28′inde yatardı bu ay 31 inde yatacak.
Mayıs’ta onaylandı. Mayısin 28 inde ilk ödemeyi aldım Mayıs odemesini
Doğum yaptığınız ayı vermiyorlar ama.