duygulu1 Selam, Bu yardımı alan var mı e devletten basvuru yaptık ama sonuclarını nasıl öğreneceğim alan bilgisi olan var mı?
bittercikolata__ duygulu1 ocakta doğum yaptım 5 aylık olarak almıştım ilk mayısın son gününde sonrasıni da haziranın son gününde aldım. İlk öğretim ailem uygulamasını yükle ordan bak canım yapamazsan direk halkban subesine git ordan alabilirsin yatmissa
2bebelii duygulu1 benim Haziran 11 de üçüncü doğumum oldu başvuru yaptım onaylanmış parada 31 temmuzda ödenecek olarak görünüyor ben her ay 5 bin mi alacağım? Sadece temmuz için ödeme görünüyor ama tek seferlik mı acaba dedim
ldb bittercikolata__ ben e devletten başvurdum e ailem diye bi sayfaya yöneltti beni. İlk çocuk 300 ikinci 400 tl olarak yazıyor cidden bu kadar mı
bittercikolata__ ldb yok hayır eğer 2. Çocuğunuz 2025 doğumlu ise aylık 1500 TL alicaksiniz 2025 doğumlu çocuğunuz 5 yaşına gelene kadar. Ben mesela 2 ocakta doğum yaptım ilk parayı Mayıs’ta aldım toplu olarak 4 aylık almıştım yani 6000 TL sonraki ay ise 1500 aldım.
TwinsAndBeren ldb evet 1 ve 2. Çocuk parası alacaksınız ilk ay tek seferlik 5 bin ilk çocuk için + her ay 2. Çocuk için 1500₺ alacaksınız. Benim de bir kızımın üstüne ikizlerim oldu, 2. Çocuk + 3. Çocuk parası olarak 1500+5000₺ alıyorum her ay
elamy Barlasduha belirli bir süre şubeden alıyormusun sonradan atm den çeke bilirmisin oradaki çalışan bana öyle demişti
bittercikolata__ Barlasduha yok canım çekilmiyor haalk bankasına gidip alman lazım birde senin alman lazım eşin de olsa vermiyorlar
TwinsAndBeren aymiram1206 e devlette arama bölümüne doğum yardımı başvurusu (Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı) Seçin uygulamaya git deyin oradan eailem.aile.gov.tr sitesine yönlendiriyor ordan form doldurup eş ve çocuk bilgilerinizi girip başvuru yapabilirsiniz