fatmakstk Çok çok geçmiş olsun :( ben uyutmak için çok uğraşıyorum, hiçbir saatimiz belli değil. Gün içinde de uyusun istiyorum ama ancak birkaç uyku o da 1 saatten fazla sürmüyor. Bir şekilde uyandırıyor kendisini. Mama alan bebekler daha güzel uyur deniyor acaba ilgisi var mıdır? (Mama saati dediğiniz için öyle bir çıkarım yaptım da.) doyduğu için kendisini rahat uykuya bırakıyor belki, bizimki belki de aç hep :/