Merhabalar, benim bebiş tam 6 aylık oldu. 4-4.5 aylıkken beşiğine koyup piş piş müziğiyle uyutmaya çalışıyordum ağladığında kucağımda sakinleştirip geri yatırıyordum zaman alsa da bir şekilde uyuyordu. 5.5 aylık olduğundan beri asla o şekilde uyumuyo, mutlaka meme ve memede uyuma :( sonra beşiğine koyuyorum yine biraz savaş veriyor ama her türlü neme istiyor. Gece eskiden 3-4 saat uyurdu şimdi 2 saatte 1 uyanıyor resmen sıcaklardan ya da diştendir diye umut ediyorum :( Bu arada inanılmaz dönmeye çalışıyor anne yanı beşikte dönemediği için de uyanıyor olabilir odasında büyük yatak var ama ayırmak için erken değil mi? Nasıl desteksiz uykuya alıştırıcam hiç bilmiyorum, gündüz uykuları da memede emme ve uyuma şeklinde :( Uyku eğitimleri çok ciddi para