İlk doğduğunda zaman zaman kendi uyuyordu ama gazını çıkarırken uyuyakalınca hep omzumuzda uyuttuk. Bir de ilk zaman kundak uyku tulumu ondan sonra kundak yapmıştık. Kundağı aşamalı bıraktırdım 4. Ayında artık havalar ısınıyor diye önce bir kolunu açtım sonra açtığım kolu kapattım diğeri açık durdu daha sonra ikisini de açtım. 5. Ayında uyku denemesi yapmaya başladım yavaş yavaş çünkü yatağına ne zaman koysam uyandı ve en son gece bizimle yatıyordu kolay geliyordu bana yanımıza alıyordum rahat uyuyamadım artık tamamen yatağına yatırmaya geçtim. Uyku arkadaşı verip eee ee piş piş ya da sevdiği ninniyi açıp bende eşlik ediyorum çok uykusu varsa hemen uyuyor yoksa eğer dönüyor uyku arkadaşlarıyla oynuyor en son uykusu gelince yan yatıyor arkadaşlarına sarılıyor kaşlarının ortasını seviyorum uyuyor bir de emzik veriyorum zamanla emziği de uyurken bırakırız inşallah