4 aylıktan itibaren diyebilirim belkide daha geç hatırlamıyorum gece rutini oluşturdum
Oijama gitme kitap bakma saçları tarama bak annecim gece olsu gibi cümleler odayı karartma dışarıya bakıp iyi geceler deme uyku müziği yatakta biberonla süt içme pış pış ve uyku. Tabi ilk zamanlar kucağımda alıp gezdirdim cabuk uykuya geçmedi ağlama krizleri durmayışlar falan hergün aynı olmuyor ama zamanla oturuyor. Bu arada emzirme ile beslendi 16 aylık hala devam ancak gece uykusuna geçerken 1 kere biberonla süt veriyorum. Doğduğunda sarılık olduğunda ilk baştan beri meme + mama alışık