balkizlar teşekkür ederim o seviyeye gelince daha iyi anlarım hepsi bizler için farklı bir deneyim anne gibi her çocuk da farklı umarım sağlıkla olur her şey ben şunu öerak ediyorum aslında bıraktırırken biriken sütü sağıyor musunuz mastit falan olmaz mı ağrı yapar sanki yoksa emmedikçe gerçekten azalıyor mu kendiliğinden