Merhaba, 23 aylık kızım var.
Emzirmeyi çok seviyorum, Kasım ayında yani 26 aylık iken ise başlayacağım. Sabah 8 akşam 5. Annem bakacak kızıma.
Bu süreçte emzirmeye devam etmeli miyim, yoksa ise başlamadan 1-2 ay önce buna son vermeli miyim bilmiyorum.
Emzirmeyi seviyorum evet ama artık inanılmaz bir bağımlılık noktasına ulaştı, gece çok uzun süre emiyor gündüz her sıkıldığında her bunaldiginda meme istiyor. Beni kimsenin yanında bulunduruyor misafirim varsa mesela yalnız odaya geçiyor meme istiyor
Sabır taşı tiksindirme vs yapmak istemedim, bir ara gündüz emmesini baya azalttım sonra ishal oldu ve annelik işte dayanamayıp tekrar verdim istediği kadar ama şuan önünü alamiyorum.
Cevremdekiler senin bebegin öyle azaltarak kesemez diyor ama ben de tiksindirmek asla istemiyorum konuşa konusa anlata anlata halledeyim diyorum ama bir yerde yakalıyor beni yine ve emiyor
Kafam çok karışık, ise başlamadan kessem mi, nasıl kessem. İşte daha mi baglanir memeye yoksa uzaklaşır mi
İnanın girdaptayım
Kendi başıma yapabilir miyim, eşim harici desteğe ihtiyacım olur mu
Çünkü şehrimizde yalnızız gün içinde bu sıcaklarda oyalama imkanı az beni görüp aklıma direkt meme geliyor
Lütfen bana yardımcı olun
Vicdanim ve mantığım arasında sıkışmış durumdayım..