mavilimsi anladım. Bende sık hastalık en ufak soğuk sebebiyle bademcik iltihabı oluşması sebebiyle kbbye gözüktüm. Şikayetlerim doğrultusunda evet almamız gerekir dedi. Muayene sebebiyle değil yani. Birde dahiliye uzmanına gözüküp görüş alayım dedim Boğaz kültürü vs yaptırdım onlar da temiz çıktı. Çok geçmiş olsun size. İnşallah ben ve benim gibiler de şifasını bulur.