inscnmya postu öne cıkanlarda görünce cvp yazayım dedim. Ben sürekli boğaz, enfk olurdum. Bu ay olmasa diğer ay mutlaka antibiyotik kullanırdım. Soğuk su içemezdim, dondurma yiyemezdim bademcikler hop birden şişerdi. Hal böyle olunca KBB ye gittim, doktor bademciklerini alalım kurtul rahatla dedi. Ameliyat oldum yaşım itibariyle iyileşmem çok uzun sürdü. 1.5,-2 ay çok sancılı geçti. Çok şükür şimdi çok iyiyim,. Çok nadir hastalanırım. Hayatımda verdiğim en güzel karardı diyebilirim