limoncum Of.. e-devlete 4a işgörememezlik yazın ordan raporlara girin orada hepsi görünüyor. Nereye yattı ne kadar yattı yattı mı ?
dumancagla fatmafiliz be in aradığım da mesaj gelmiyor eailem uygulamasından takip edebilirsiniz dedi
ipek0506 dumancagla bende Mayıs’ta basvurdum temmuzda onaylandı diyor ama bankaya gittim para yatmamış.ne zaman yatacak nasıl olacak belli değil valla
dumancagla ipek0506 bana hesaplar 30da yatırıyorlar dedi ama veznedar da tam bilmiyor ağustosta tekrar soracağım bakalım
bebekyamac dumancagla ipek0506 nhts ben 29martta doqum yaptim mayis 25te onaylandi haziranin ilk ayi msj geldi bi kac gun sonra ayin 25dede parayi cektim 5000 siz nasil 20 bin aldiniz ne zaman basvuru yapmistiniz sadece merak 🤔
Dorask Kizlar nasıl yapıyorsunuz ben de başvuru yaptım ikinci çocuğum için ama bir defalık 400 TL yatacak diyor
nhts Dorask e devlette. Doğum yardımı başvurusu yapın ikinci ise her ay 1500 alacaksnz benim 3. Çocuk 5 bin alıyorum
nhts bebekyamac ben Ocakta doğum yaptım başvurular zaten Nisan’da başladı hemen yaptım başvuru kızım 4 aylık olmuştu para yatana kadar toplu aldım 4 aylık 3. Çocuk her ay 5 binden
nhts bebekyamac ama zaten sizin onaylanmış ya içeride para birikmemis benim avantajim şansım Ocakta doğum yapmam😁
kubraklc1 dumancagla bnde Mart ayinda doğum yaptım Mayıs ayında başvuru yapmıştım bir aydır onaylandı ilk öğretmenim uygulmasina girince 31 temmuzda bankaya yatackamis
bebekyamac kubraklc1 ilkögretim uygulamasinda nerde yaziyo ne zaman para yatacagi tarih veriyomu bilmiyodum🤭