canmanayvesuyu çok şükür bir sorun yaşamadım büyüdüler o sana kalmış bişey istersen verirsin istersen vermezsin bende sana fikrimi söyledim yapıp yapmamak sana kalmış birşey 1 yaşından sonra çoğunlukla veriliyorlar hatta bebe bisküvisiyle beraber veriyolar kilo alamayan çocuklara özellikle onu verince mamayı biraktiriyosun yoksa bı işe yaramaz 3 yaşına kadar mama veren de var ama bana saçma geliyo 1 yaşından sonra yoğunluk ek gıda olması daha mantıklı geliyo yapıp yapmamak senin elinde