melmer Madamehappyyyyy kanama yok tuvalet sonrası ağrı var bi hafta olur sonra sert dışkı olmazsa ağrıtmazdı son bi aydır azda olsa orda ağrı hep var. Zaten memeler 3,4 tabe bide küçük çatlak var demişti. Çatlakmı ağrıyan hemoroid mi anlamadım belki de çatlak çok derin. Doktor kontrolümden sonra daha kötü oldu elini soktuğu için galiba anlamıyorum hemoroid saatlerce agrırmı
Madamehappyyyyy melmer Eli ile mi baktı? Bana kamera ile bakmıştı doktor.Ve zorlandığın da şişik oluyordu meme diyelim. Zamanla kanamalar başladı çünkü aşırı derece de kabızlığım vardı wc sonrası popomun üstüne oturamazdım ve sancılar olurdu. Şuan çok zorlamadığım sürece kanama da şişlikte olmuyor hissettiğim de krem sürüyorum ve acısı geçiyor.
05012025 bykmrc şuan gayet iyiyim aylardır bir sıkıntı yaşamadım. Hem çatlak vardı hemde hemoroid. Çatlak iyileşti hemoroid küçüldü. Zaten bir kavanoz alırsanız size çok uzun süre gider. Sayfasından kendiniz inceleyin direk.
sorgulayananne 05012025 Hahaha ben de yorumunuzu görüp Misvak Hatuna gönderdim, vallahi benim hemoroid ve idrar yolu enfeksiyonuna da çok iyi geldi macunları. İyi ki varlar. 🥰