melmer Bende normal doğum sonrası hemoroid çekmiş hala 2 senedir çeken biri olarak tavsiyem aynı sefa kremi,ağrıyı kesiyor,kanama varsa duruyor. Bana doktor ameliyat demişti iç basur olduğu için ama ikinci çocuk düşünüyorsan ameliyat önermem çünkü tekrar edecek diye de uyarmıştı o yüzden olmadım.