kuzeyinannesi06 benim oğlumun kilosu da hemen hemen o kiloda ve iştahlı bir çocuk bence çocuğunuzun kilosu çok iyi çünkü bir ara şeyi düşündüm acaba gündüz yeterli beslenmediği için gece acıkıyor mu? Fakat bizim sütümüzü artık doğruyucı özelliği de yok zaten su gibi onlar için doyduğu için değil uykuya nasıl geçeceğini bilmediği için bu şekilde uyanıyor olabilir. Benim yaptığım gibi ilk önce odanızı ayırdıktan sonra daha sonra meme uyku ilişkisini kesebilirsiniz hemen bir anda kesemem derseniz gece geceleri beş kere emziriyorsanız dört kere emzirin bir kere su verin sonra bu 321 şeklinde ilerlet en sonda kesmeyi deneyin. Doktor desteği burada çok önemli aynısıyla nasıl gerçekleştirceğini anlatmıştı bana doktor. Eş desteği de çok önemli çünkü eş olur başka birisi olur bilemiyorum. Ben ilk zamanlar pes etmeye karar vermiştim çünkü çok ağladı ve içim gitti fakat eşim asla izin vermedi emzirmeyeceksin bu çocuk bu kadar zorlanıyorsa senin onu her emzirme onu başa geri döndürmek demek dedi ama şefkat gösterdik hep. Sabah olur olmaz istediği kadar emiyor zaten sabaha karşı çok acıkmış oluyor bu arada. Şimdi sabah altı gibi uyandiginda emziriyorum çünkü çok acıkmış oluyor. Bir 2 saat daha uyuyor üstüne o şekilde devam ediyoruz. Aslında babasında durmuyor efsanesini de annelerin yarattığını düşünüyorum. Babaların da işine geliyor tabii bu durum bunun için bir çabada bulunmuyorlar. İlk doğduğu andan itibaren o kadar çok eşimin kucağındaydı. Eşime herşeyine dahil ettim bakımına beslenmesine giyinmesine yıkanmasına gibi gibi süreçler