bad Nacafa Merhaba bende Vıchy dercos kullanıyorum ama bunu saçımda egzama olduğu için iki üç duşta bir önerilmişti sürekli olarak kullandığım elseve siz sadece vichy mi kullanıyorsunuz egzamanız var mı?
diyarbakir Bioblas kullanıyordum saçlarım süpürge gibi olmuştu ve çok dökülüyordu.Simdilik gliss kullanıyorum kokusu muhteşem ötesi üstelik yumuşacık yapıyor.Dustan sonra da bakım serumu kullaniyorum bakalım işe yarayacak mı gorecez..
onbesagustos restorex 👍 saçlarımı çok güzel uzattı ve çok güzel kokuyor bebişe siveno saç ve vucut şampuanı kullanıyorum memnunum
guneskizi_ tkut ben bioblas ve Elidor kullanıyorum turuncu renkli olan onlar saçıma iyi geldi güzel uzattı ve kepeği kesti
yeniannesibel tkut urban care hem şampuan hem sprey kremını hem de duş jelini kullanıyorum çok begenıyorum