atlas3_6 kubra15mart daha başlamadım hep bi aksilik çıkıyor bu 3. Denemem o zamana biraz daha büyür oğlum diye umut ediyorm şuan bi planım da yok ama ağırdan başlamak daha iyi gibi şimdide diş çıkarma süreci var memeden kesmek istiyorm cesaret edemiyorum o var nasıl olacak bilmiyorm
Minisse Ben de düşünüyorum çalışmaya başlamayı ama geçmiş yıllarda hep 80-81 sınırında takılmıştım sinirim bozuluyor çalışmak hiç içimden gelmiyor işletme mezunuyum bölümün alımı az puanlar yüksek. Şimdi çocuk gelişim okuyorum belki bi umut…
Karmom kubra15mart lisanssa sınav Eylüle alındı diye biliyorum. Sıkı bir çalışma ile yapılacak bir süre. Hangi bölümden gireceksiniz?
Aklimideliricem kubra15mart ya ben daha önce kreş felan araştırmadım fiyatları ne kadar hiç bilmiyorum Ağrıya yeni taşındık öyle etrafı gezerken evin yakınında kreş gördük girdik yarım gün 7 bin dedi 14 oluyo işte az mı çok mu bilmiyorum hiç 😂
atlas3_6 kubra15mart ilki 65 sonra 75 bakalım şimdi ne olacak 80 ve üstü almam gerekiyor iki bölüm bitirdim önlisans eczane teknikerliği ve tıbbi sekreterlik
minikoalaannesi minikoalaannesi siz telegram soyler misiniz sizinle kurayim sonra link atayimm gelmek isteyen gelsinn